OBCHODNÍ PODMÍNKY
Společnost Openplace s.r.o., se sídlem Mánesova 2530, 251 01 Říčany, IČ:
250 82 451, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v
Praze, oddíl C, vložka 48136,e-mail: info@nafialce.cz, tel.: 323607157
(dále jen „Společnost“), vydává tyto obchodní podmínky (dále jen
„Obchodní podmínky“):
I. Úvodní ustanovení
1. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží a služeb
nabízených Společností a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti
Společnosti a jejích zákazníků, kteří mohou být jak podnikatelé, tak
spotřebitelé (dále jen „Zákazník“).
2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami a
Reklamačním řádem (jak je specifikován níže), které jsou uvedeny na
internetové adrese (http://www.nafialce.cz/) a současně na recepci
centra (jak je uvedena v odst. 1článku II.)
3. Podnikatelem se rozumí fyzická osoba, která vykonává samostatně, na
vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo
obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení
zisku. Podnikatelem se současně myslí každá právnická osoba.
4. Spotřebitelem je každá fyzická osoba, která mimo rámec své
podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého
povolání, uzavírá smlouvu se Společností.
II. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech Společnosti
1. Aktuální nabídka zboží a služeb Společnosti, stejně jaké ceny za dané
služby a zboží, včetně všech zákonných poplatků, je k dispozici v
obchodních prostorech Společnosti na adrese: Na Fialce - Centrum pro
volný čas, Mánesova 2530/3a, Říčany 251 01 (dále jen „centrum“) a
současně na internetové adrese Společnosti.
2. Společnost může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro
jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu centra, věkovou
skladbu účastníků, apod. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před
zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.
3. Zákazník má možnost za zboží a služby zaplatit v hotovosti, platební
kartou nebo prostřednictvím zákaznické karty, má-li na zákaznickém účtu
uložen Deposit (jak je specifikován níže), a to alespoň ve výši
odpovídající hodnotě kupovaného zboží nebo služby. Platba
prostřednictvím zákaznického účtu musí být Zákazníkem nahlášena předem.
Z technických důvodů nelze kombinovat platbu platební kartou a hotovostí
v rámci jedné zakoupené služby či zboží.
4. Kromě zakoupení výrobku nebo služby má Zákazník možnost uzavřít se
Společností také nájemní smlouvu na pronájem nebytových prostor
(sportovní hala, badmintonový kurt). Podmínkou uzavření takové smlouvy
je volná kapacita těchto prostor.
III. Zákaznický účet a depozit
1. Zákazník si může u Společnosti zřídit zákaznický účet. Zákaznický
účet bude Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního formuláře, a to s
ohledem na povinná pole, a předání/doručení tohoto formuláře
Společnosti. Po založení účtu si může Zákazník na zákaznický účet vložit
peněžitou částku zakoupením kreditů (dále jen „Deposit“), minimálně ve
výši 100 Kč. V případě, že má Zákazník zřízený zákaznický účet u
Společnosti, může si zakoupit permanentku na služby Společnosti, a to
dle aktuální nabídky Společnosti. Na základě souhlasu uvedeného v
registračním formuláři, budou Zákazníkovi, až do odvolání takového
souhlasu, pravidelně zasílány informace o programu centra.
2. Vklad na Deposit se provádí úhradou v hotovosti nebo platební kartou
na pokladně centra. Deposit lze využít k úhradě veškerého zboží a služeb
nabízených Společností s tím, že 1 kredit odpovídá hodnotě 1,- Kč. Při
vložení Depositu v hodnotě nad 1.000, do 2.000, do 5.000 nebo nad 5000
kreditů je Zákazník automaticky přiřazen do skupiny dle výše vkladu.
Členství v takové skupině umožňuje Zákazníkovi čerpat slevy na zboží a
služby dle aktuálního ceníku Společnosti. Zákazník bude informován o
stavu svého zákaznického účtu v pravidelném intervalu 1x za 14 dnů, a to
prostřednictvím emailové zprávy zaslané na jím uvedenou adresu. Tuto
informační službu může Zákazník zrušit na základě výslovné žádosti
adresované Společnosti. O aktuální výši Depositu na zákaznickém účtu se
může Zákazník informovat také v centru, a to po předložení příslušné
zákaznické karty vztahující se k danému účtu.
3. Vložený kredit je Zákazník povinen vyčerpat nejpozději do 6 měsíců, v
případě jednorázového zakoupení kreditů do 4999 včetně, nebo do 12
měsíců, v případě jednorázového zakoupení kreditů nad 5000 včetně,
počítáno od okamžiku zakoupení příslušného kreditu. Po uplynutí doby dle
předchozí věty skončí platnost vloženého kreditu. Zakoupený kredit není
možné směnit zpět na peněžní prostředky a jakkoli vracet, to platí také
v případě zrušení zákaznického účtu. Při čerpání kreditu budou
automaticky odečítány položky s nejstarším datem vložení.
4. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové
rozhraní na adresewww.nafialce.cz. Po přihlášení, které se uskuteční
zadáním platného uživatelského jména a hesla, má Zákazník možnost
rezervovat si jednotlivé služby spočívající v lekci kurzů a kroužků,
případně si zarezervovat prostory v centru určené k pronájmu (sportovní
hala, badmintonový kurt). Dále je možné v zákaznickém účtu přes webové
rozhraní administrovat zadané kontaktní údaje. Jestliže bude mít
Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na svůj zákaznický účet či s
rezervací, informuje o této skutečnosti bezodkladně recepci Společnosti.
IV. Zákaznická karta
1. Po zřízení zákaznického účtu bude Zákazníkovi předána zákaznická
karta, která slouží jako identifikátor k zákaznickému účtu. Zákaznická
karta může být zřízena k anonymnímu účtu (platí pouze pro případ
zakoupení dárkového poukazu), ze kterého může být čerpáno jakýmkoli
Zákazníkem, který příslušnou zákaznickou kartu (dárkový poukaz) předloží
Společnosti, nebo k pojmenovanému účtu, se kterým může disponovat
výlučně osoba uvedená jako majitel této karty a/nebo jakákoli osoba,
která má kartu v držení, pokud majitel karty požádá o její převedení do
režimu „přenosná“. Zákaznická karta bude Zákazníkovi vystavena oproti
vratné záloze 50,- Kč (vč. DPH). Pokud Zákazník zruší svůj zákaznický
účet a v této souvislosti vrátí Společnosti zákaznickou kartu, bude mu
také vrácena záloha 50,- Kč. Tím není dotčeno právo Společnosti
požadovat náhradu škody z důvodu poškození zákaznické karty.
2. V případě ztráty zákaznické karty je Zákazník povinen co nejdříve
kontaktovat Společnost, aby tuto kartu zablokovala. Společnost
neodpovídá za případné škody, které Zákazníkovi z důvodu ztráty
zákaznické karty vzniknou.
V. Rezervace
1. Zákazník si může rezervovat místa na jednotlivých lekcích nebo na
celém kurzu či kroužku a/nebo rezervovat prostor k pronájmu (sportovní
hala, badmintonový kurt) (dále jen „Rezervace“), pokud má u Společnosti
zřízen zákaznický účet, na kterém je složen Deposit v minimální výši
kreditů odpovídajících ceně jednotlivé lekce, celého kurzu nebo
pronajímaného prostoru.
2. Rezervaci je možné učinit osobně na recepci centra, a to na základě
předložení zákaznické karty a/nebo přes webové rozhraní po přihlášení do
zákaznického účtu a/nebo telefonicky (po provedení ověření identifikace
Zákazníka).
3. Po provedení rezervace bude Zákazníkovi automaticky stržen z Depositu
rezervační poplatek ve výši odpovídající ceně lekce, kurzu či
pronajímaného prostoru, s čímž Zákazník provedením rezervace souhlasí.
Na tuto skutečnost bude Zákazník současně upozorněn před provedením
rezervace.
4. Rezervace se považuje za závaznou objednávku dané služby, přičemž
stržený rezervační poplatek bude považován za závdavek, který bude v
případě zrušení rezervace vypořádán mezi stranami níže uvedeným způsobem.
5. Pokud Zákazník zruší svou rezervaci: a. minimálně 48 hodin před
zahájením lekce, kurzu, kroužku a/nebo pronájmu nebytových prostor, bude
mu vrácen závdavek v plné výši, a to na jeho zákaznický účet; b.
minimálně 24 hodin (od 24 hodin do 48 hodin – nikoli včetně) před
zahájením lekce, kurzu, kroužku a/nebo pronájmu nebytových prostor, bude
mu vráceno 95% závdavku, a to na jeho zákaznický účet; c. minimálně 3
hodiny (od 3 hodin do 24 hodin – nikoli včetně) před zahájením lekce,
kurzu, kroužku a/nebo pronájmu nebytových prostor, bude mu vráceno 50%
závdavku, a to na jeho zákaznický účet; d. méně než 3 hodiny před
zahájením lekce, kurzu, kroužku a/nebo pronájmu nebytových prostor, může
si Společnost závdavek ponechat.
6. Rezervace může být zrušena telefonicky na kontaktním telefonním čísle
Společnosti, osobně na recepci centra či elektronicky přes klientský
účet.
VI. Prodej zboží a služeb přes internet
1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu
Společnosti jsou považovány za závazné. Podáním objednávky Zákazník
stvrzuje, že se seznámil s Reklamačním řádem a těmito Obchodními
podmínkami, a že s obojím souhlasí.
2. Objednávka je závazným návrhem kupní smlouvy či smlouvy na dodání
služby (dále jen „Smlouva“). Smlouva vzniká přijetím objednávky.
Přijetím objednávky se rozumí zaslání „Potvrzení přijetí k dalšímu
zpracování“, které je zasíláno Společností automaticky na e-mail
Zákazníka a zároveň je uloženo v databázi Společnosti.
3. Smlouvu je možné uzavřít v českém jazyce.
4. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých
předepsaných údajů a náležitostí, uvedených v příslušném formuláři,
který se automaticky zobrazí na internetové stránce související s koupí
konkrétního zboží či s dodávkou konkrétní služby podle výběru Zákazníka.
Místem dodání zboží je adresa centra. Vlastnické právo ke zboží přechází
na Zákazníka jeho převzetím od Společnosti po zaplacení kupní ceny
včetně daně z přidané hodnoty.
5. Před zasláním objednávky Společnosti je Zákazníku umožněno
zkontrolovat a změnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s
ohledem na možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat
do objednávky. Objednávku odešle Zákazník společnosti kliknutím na
tlačítko „Odeslat objednávku“.
6. Smlouvy jsou po svém uzavření Společností archivovány v elektronické
formě a jsou přístupné pouze této Společnosti.
Způsob dodání zboží Zakoupené zboží si může Zákazník vyzvednout osobně
na recepci centra. V případě, že si objednané zboží Zákazník nepřevezme
do šesti dnů od jeho zakoupení, pokud bude zboží připraveno Společností
k odběru, má Společnost právo odstoupit od Smlouvy.
Platební podmínky V internetovém obchodu (e-shopu) Společnosti existují
následující volby způsobu platby za kupované zboží nebo služby: Platební
kartou
Odstoupení od smlouvy
1. Zákazník, který je spotřebitelem (viz definice výše), je oprávněn od
Smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí
objednaného zboží. V případě, kdy je předmětem Smlouvy několik druhů
zboží nebo dodání několika částí, běží lhůta dle předchozí věty ode dne
převzetí poslední dodávky zboží.
2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy je třeba, aby
Zákazník o svém odstoupení od smlouvy Společnost informoval, a to formou
dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na
kontaktní adresu Společnosti, nebo e-mailovou adresu: info@nafialce.cz
nebo jiným vhodným způsobem (osobně v centru).
3. Zákazník může pro odstoupení od smlouvy použít přiložený vzorový
formulář, není to však jeho povinností. Tento formulář je k dispozici
zde. Využije-li Zákazník této možnosti, Společnost mu obratem zašle
potvrzení o přijetí tohoto formuláře - oznámení o odstoupení od smlouvy.
Odstoupení od smlouvy je možné učinit i v poslední den čtrnáctidenní
lhůty pro odstoupení od smlouvy.
4. Pokud Zákazník odstoupí od Smlouvy, vrátí mu Společnost bez
zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno
oznámení o odstoupení od smlouvy, částku zaplacené kupní ceny za zboží,
vč. DPH. Pro vrácení platby Společnost použije stejný platební
prostředek, který použil Zákazník pro provedení počáteční transakce,
pokud Zákazník v odstoupení od smlouvy neuvede jinak. Pro vrácení
platby, kterou Zákazník provedl prostřednictvím platební karty, se
použije platební prostředek, který Zákazník uvedl v odstoupení od
smlouvy. V žádném případě tím Zákazníkovi nevzniknou další náklady.
5. Platbu Společnost Zákazníkovi vrátí po obdržení vráceného zboží nebo
prokáže-li Zákazník, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
6. V případě odstoupení od smlouvy Zákazník vrátí Společnosti zboží
úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, bez známek
opotřebování, pokud možno včetně originálního obalu a ve stavu, v jakém
zboží převzal. Zákazník bere na vědomí, že pokud zboží vrácené
Společnosti bude nekompletní anebo bude ušpiněno, poškozeno,
opotřebováno, částečně spotřebováno či jinak znehodnoceno, vzniká tím
Zákazníkovi odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží. Společnost
má v tomto případě nárok na započtení škody vzniklé na zboží oproti
hodnotě finanční částky, která má být Zákazníkovi z titulu odstoupení od
smlouvy vrácena.
7. Zákazník nese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Tyto náklady
nese Zákazník rovněž v případě, jestliže zboží nemůže být vráceno pro
svou povahu obvyklou poštovní cestou.
8. Zákazník bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy
došlo k odstoupení od smlouvy, zašle zboží zpět na kontaktní adresu
Společnosti nebo předá osobně na recepci centra.
9. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud Zákazník odešle Společnosti
zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
Reklamace
1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem
internetového obchodu (e-shopu) Společnosti a právním řádem platným v ČR.
2. Reklamační řád internetového obchodu (e-shopu) Společnosti je
nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek.
Ostatní ustanovení
1. Společnost si neúčtuje žádný poplatek za použití prostředků
komunikace na dálku.
2. Ceny uváděné u jednotlivých druhů zboží/služeb jsou platné k okamžiku
odeslání objednávky Zákazníkem Společnosti.
3. Společnost má právo na odstoupení od smlouvy v případě vyprodání či
nedostupnosti objednaného zboží. V případě, že předmětné zboží již
Zákazník uhradil, bude mu kupní cena vč. DPH vrácena převodem na účet,
ze kterého bylo zboží uhrazeno.
4. Odesláním elektronické objednávky Zákazník bez výhrad akceptuje
veškerá ustanovení Obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání
objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného
zboží (včetně DPH, přepravného či poštovného), uvedenou v katalogu
internetového obchodu (e-shopu) Společnosti.
VII. Ochrana osobních dat
1. Zákazník poskytuje dobrovolně Společnosti své osobní údaje, a to za
účelem uzavírání smluv se Společností.
2. Zákazník souhlasí, aby Společnost tyto údaje v rámci svých činností,
zejména marketingových, zpracovávala, tj. shromažďovala, ukládala na
nosiče dat, upravovala, vyhledávala v nich, uschovávala, třídila,
kombinovala, používala a likvidovala v souladu se zák. č. 101/2000 Sb.,
o ochraně osobních údajů, v platném znění. Společnost je oprávněn tak
činit po dobu neurčitou. Tento souhlas může Zákazník kdykoli odvolat.
3. Zákazník má i nadále právo k přístupu ke všem údajům o své osobě,
právo na jejich opravu a další práva stanovená v § 21 zák. č. 101/2000
Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, o čemž byl Společností
informován. Informace o těchto údajích poskytne Společnost Zákazníkovi
kdykoli na základě písemné žádosti.
4. Osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, bankovní
spojení, popř. IČ, DIČ, atd.), která jsou součástí objednávky nebo byla
Společnosti sdělena během registrace Zákazníka, jsou Společností
považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití. Společnost údaje
o Zákazníkovi zásadně nesděluje třetím osobám, kromě těch, které se
přímo podílejí na vyřízení objednávky (banky, balíková přeprava apod.),
a to pouze v nutném rozsahu.
5. Účastí na sportovní akci, lekci či kurzu Společnosti souhlasí
Zákazník s tím, že budou pořizovány zvukové či obrazové záznamy z této
akce, které mohou zachycovat také daného Zákazníka. Takovéto záznamy
mohou být rozmnožovány a rozšiřovány obvyklým způsobem, a to za účelem
propagace kulturních, sportovních či obdobných služeb Společnosti.
Zákazník může svůj souhlas s pořizováním zvukových či obrazových záznamů
své osoby kdykoli odvolat, a to výslovným úkonem učiněným vůči
Společnosti.
VIII. Závěrečná ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky Společnosti jsou účinné od 1.1.2014 a jsou k
dispozici na recepci v centru a na internetových stránkách Společnosti.
Openplace s.r.o.