OBCHODNÍ PODMÍNKY
Společnost Openplace s.r.o., se sídlem Mánesova 2530, 251 01 Říčany, IČ:
250 82 451, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v
Praze, oddíl C, vložka 48136,e-mail: info@nafialce.cz, tel.: 323606157
(dále jen „Společnost“), vydává tyto obchodní podmínky (dále jen
„Obchodní podmínky“):
I. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží a služeb nabízených
Společností a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti Společnosti
a jejích zákazníků, kteří mohou být jak podnikatelé, tak spotřebitelé
(dále jen „Zákazník“). Zákazník je povinen seznámit se s těmito
Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem (jak je specifikován níže),
které jsou uvedeny na internetové adrese (http://www.nafialce.cz/) a
současně na recepci centra (jak je uvedena v odst. 1článku II.)
Podnikatelem se rozumí fyzická osoba, která vykonává samostatně, na
vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo
obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení
zisku. Podnikatelem se současně myslí každá právnická osoba.
Spotřebitelem je každá fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské
činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání, uzavírá
smlouvu se Společností.
II. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech Společnosti
Aktuální nabídka zboží a služeb Společnosti, stejně jaké ceny za dané
služby a zboží, včetně všech zákonných poplatků, je k dispozici v
obchodních prostorech Společnosti na adrese: Na Fialce - Centrum pro
volný čas, Mánesova 2530/3a, Říčany 251 01 (dále jen „centrum“) a
současně na internetové adrese Společnosti. Společnost může u
jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování,
a to zejména s ohledem na kapacitu centra, věkovou skladbu účastníků,
apod. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby
jasným a srozumitelným způsobem informován. Zákazník má možnost za zboží
a služby zaplatit v hotovosti, platební kartou nebo prostřednictvím
zákaznické karty, má-li na zákaznickém účtu uložen kredit (jak je
specifikován níže), a to alespoň ve výši odpovídající hodnotě kupovaného
zboží nebo služby. Platba prostřednictvím zákaznického účtu musí být
Zákazníkem nahlášena předem. Z technických důvodů nelze kombinovat
platbu platební kartou a hotovostí v rámci jedné zakoupené služby či
zboží. Kromě zakoupení výrobku nebo služby má Zákazník možnost uzavřít
se Společností také nájemní smlouvu na pronájem nebytových prostor
(sportovní hala, badmintonový kurt). Podmínkou uzavření takové smlouvy
je volná kapacita těchto prostor.
III. Zákaznický účet a kredit
Zákazník si může u Společnosti zřídit zákaznický účet. Zákaznický účet
bude Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního formuláře, a to s
ohledem na povinná pole, a předání/doručení tohoto formuláře
Společnosti. Po založení účtu si může Zákazník na zákaznický účet vložit
peněžitou částku zakoupením kreditů (dále jako „kredit“), minimálně ve
výši 100 Kč. V případě, že má Zákazník zřízený zákaznický účet u
Společnosti, může si zakoupit permanentku na služby Společnosti, a to
dle aktuální nabídky Společnosti. Na základě souhlasu uvedeného v
registračním formuláři, budou Zákazníkovi, až do odvolání takového
souhlasu, pravidelně zasílány informace o programu centra. Vklad se
provádí úhradou v hotovosti, poukázkami, platební kartou na pokladně v
recepci nebo on-line přes aplikaci Moje Fialka. Kredit lze využít k
úhradě zboží a služeb nabízených Poskytovatelem a společností Centrum Na
Fialce o.p.s., IČ: 026 37 286, se sídlem Mánesova 2530/3a, 251 01
Říčany, zapsané v rejstříku obecně prospěšných společností vedeném
Městským soudem v Praze, sp. zn. O 1378, s výjimkou zájmových kurzů a
kroužků. 1 kredit odpovídá hodnotě 1,- Kč. Minimální výše vkladu je 100
Kč. Při vložení kreditu v hodnotě nad 1.000, do 2.000, do 5.000 nebo nad
5000 kreditů je Zákazník automaticky přiřazen do skupiny dle výše
vkladu. Členství v takové skupině umožňuje Zákazníkovi čerpat slevy na
zboží a služby dle aktuálního ceníku Společnosti. Pokud na účtu došlo k
pohybu, Zákazník bude informován o stavu svého zákaznického účtu v
pravidelném intervalu 1x za 14 dnů, a to prostřednictvím emailové zprávy
zaslané na jím uvedenou adresu. Tuto informační službu může Zákazník
zrušit na základě výslovné žádosti adresované Společnosti. O aktuální
výši kreditu na zákaznickém účtu se může Zákazník informovat také na
recepcích Centra, a to po předložení příslušné zákaznické karty nebo QR
kódu v aplikaci Moje Fialka vztahující se k danému účtu. Zakoupený
kredit ve výši do 4999 Kč je platný 6 měsíců ode dne vložení na účet,
kredit nad 5000 Kč včetně je platný 12 měsíců. Po uplynutí doby dle
předchozí věty skončí platnost vloženého kreditu. Na blížící se expiraci
vloženého kreditu bude zákazník upozorněn 20 dnů předem prostřednictvím
e-mailové zprávy. Platnost kreditu lze jednoduše prodloužit vložením
minimální částky 100,- Kč. V případě, že dojde k expiraci kreditu, může
zákazník požádat o jeho opětovné připsání na účet. Opětovné připsání již
expirovaného kreditu podléhá jednorázovému administrativnímu poplatku,
který se skládá z 20 % expirované částky + 50 Kč. Kredit bude připsán
zpět do 14 dnů s platností na 6 měsíců. Při čerpání kreditu budou
automaticky odečítány položky s nejstarším datem vložení. Zákazník může
požadovat vrácení kreditu, jehož platnost doposud neuplynula. V takovém
případě je však povinen vrátit Poskytovateli veškeré slevy, které mu na
základě tohoto kreditu byly poskytnuty a současně uhradit Poskytovateli
administrativní poplatek ve výši 200,- Kč. Slevy a administrativní
poplatek budou započítány vůči nároku na vrácení kreditu. Zákazník má
možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové rozhraní na adrese
www.nafialce.cz. Po přihlášení, které se uskuteční zadáním platného
uživatelského jména a hesla, má Zákazník možnost rezervovat si
jednotlivé lekce, případně si zarezervovat prostory v centru určené k
pronájmu (sportovní hala, badmintonový kurt). Dále je možné v
zákaznickém účtu přes webové rozhraní administrovat zadané kontaktní
údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na
svůj zákaznický účet či s rezervací, informuje o této skutečnosti
bezodkladně recepci Společnosti.
IV. Zákaznická karta
Po zřízení zákaznického účtu bude Zákazníkovi předána zákaznická karta,
která slouží jako identifikátor k zákaznickému účtu. Zákaznická karta
bude Zákazníkovi vystavena oproti vratné záloze 50,- Kč (vč. DPH). Pokud
Zákazník zruší svůj zákaznický účet a v této souvislosti vrátí
Společnosti zákaznickou kartu, bude mu také vrácena záloha 50,- Kč. Tím
není dotčeno právo Společnosti požadovat náhradu škody z důvodu
poškození zákaznické karty. V případě ztráty zákaznické karty je
Zákazník povinen co nejdříve kontaktovat Společnost, aby tuto kartu
zablokovala. Společnost neodpovídá za případné škody, které Zákazníkovi
z důvodu ztráty zákaznické karty vzniknou.
V. Rezervace
Zákazník si může rezervovat místa na jednotlivých lekcích, pokud má u
Společnosti zřízen zákaznický účet, na kterém je složen kredit v
minimální výši kreditů odpovídajících ceně jednotlivé lekce, nebo
pronajímaného prostoru. Rezervaci je možné učinit osobně na recepci
centra, a to na základě předložení zákaznické karty a/nebo přes webové
rozhraní po přihlášení do zákaznického účtu a/nebo telefonicky (po
provedení ověření identifikace Zákazníka). Rezervace se považuje za
závaznou objednávku dané služby, v případě zrušení rezervace dojde mezi
stranami k vypořádání níže uvedeným způsobem. Pokud Zákazník zruší svou
rezervaci: minimálně 48 hodin před zahájením lekce a/nebo pronájmu
nebytových prostor, bude mu vrácen závdavek v plné výši, a to na jeho
zákaznický účet; minimálně 24 hodin (od 24 hodin do 48 hodin – nikoli
včetně) před zahájením lekce a/nebo pronájmu nebytových prostor, bude mu
vráceno 95% závdavku, a to na jeho zákaznický účet; minimálně 3 hodiny
(od 3 hodin do 24 hodin – nikoli včetně) před zahájením lekce a/nebo
pronájmu nebytových prostor, bude mu vráceno 50% závdavku, a to na jeho
zákaznický účet; méně než 3 hodiny před zahájením lekce a/nebo pronájmu
nebytových prostor, může si Společnost závdavek ponechat. Rezervace může
být zrušena telefonicky na kontaktním telefonním čísle Společnosti,
osobně na recepci centra či elektronicky přes klientský účet.
VI. Prodej zboží a služeb přes internet
Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu
Společnosti jsou považovány za závazné. Podáním objednávky Zákazník
stvrzuje, že se seznámil s Reklamačním řádem a těmito Obchodními
podmínkami, a že s obojím souhlasí. Objednávka je závazným návrhem kupní
smlouvy či smlouvy na dodání služby (dále jen „Smlouva“). Smlouva vzniká
přijetím objednávky. Přijetím objednávky se rozumí zaslání „Potvrzení
přijetí k dalšímu zpracování“, které je zasíláno Společností automaticky
na e-mail Zákazníka a zároveň je uloženo v databázi Společnosti. Smlouvu
je možné uzavřít v českém jazyce. Podmínkou platnosti elektronické
objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí,
uvedených v příslušném formuláři, který se automaticky zobrazí na
internetové stránce související s koupí konkrétního zboží či s dodávkou
konkrétní služby podle výběru Zákazníka. Vlastnické právo ke zboží
přechází na Zákazníka jeho převzetím od Společnosti po zaplacení kupní
ceny včetně daně z přidané hodnoty. Před zasláním objednávky Společnosti
je Zákazníku umožněno zkontrolovat a změnit údaje, které do objednávky
vložil, a to i s ohledem na možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé
při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle Zákazník společnosti
kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Smlouvy jsou po svém
uzavření Společností archivovány v elektronické formě a jsou přístupné
pouze této Společnosti. Platební podmínky V internetovém obchodu
(e-shopu) Společnosti existují následující volby způsobu platby za
kupované zboží nebo služby: Platební kartou Odstoupení od smlouvy
Zákazník, který je spotřebitelem (viz definice výše), je oprávněn od
Smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnůode dne převzetí
objednaného zboží. V případě, kdy je předmětem Smlouvy několik druhů
zboží nebo dodání několika částí, běží lhůta dle předchozí věty ode dne
převzetí poslední dodávky zboží. Pro účely uplatnění práva na odstoupení
od Smlouvy je třeba, aby Zákazník o svém odstoupení od smlouvy
Společnost informoval, a to formou dopisu zaslaného prostřednictvím
provozovatele poštovních služeb na kontaktní adresu Společnosti, nebo
e-mailovou adresu: recepce@nafialce.cz nebo jiným vhodným způsobem
(osobně v centru). Zákazník může pro odstoupení od smlouvy použít
přiložený vzorový formulář, není to však jeho povinností.Využije-li
Zákazník této možnosti, Společnost mu obratem zašle potvrzení o přijetí
tohoto formuláře - oznámení o odstoupení od smlouvy. Odstoupení od
smlouvy je možné učinit i v poslední den čtrnáctidenní lhůty pro
odstoupení od smlouvy. Pokud Zákazník odstoupí od Smlouvy, vrátí mu
Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu
bylo doručeno oznámení o odstoupení od smlouvy, částku zaplacené kupní
ceny za zboží, vč. DPH. Pro vrácení platby Společnost použije stejný
platební prostředek, který použil Zákazník pro provedení počáteční
transakce, pokud Zákazník v odstoupení od smlouvy neuvede jinak. Pro
vrácení platby, kterou Zákazník provedl prostřednictvím platební karty,
se použije platební prostředek, který Zákazník uvedl v odstoupení od
smlouvy. V žádném případě tím Zákazníkovi nevzniknou další náklady.
Platbu Společnost Zákazníkovi vrátí po obdržení vráceného zboží nebo
prokáže-li Zákazník, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane
dříve. V případě odstoupení od smlouvy Zákazník vrátí Společnosti zboží
úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, bez známek
opotřebování, pokud možno včetně originálního obalu a ve stavu, v jakém
zboží převzal. Zákazník bere na vědomí, že pokud zboží vrácené
Společnosti bude nekompletní anebo bude ušpiněno, poškozeno,
opotřebováno, částečně spotřebováno či jinak znehodnoceno, vzniká tím
Zákazníkovi odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží. Společnost
má v tomto případě nárok na započtení škody vzniklé na zboží oproti
hodnotě finanční částky, která má být Zákazníkovi z titulu odstoupení od
smlouvy vrácena. Zákazník nese přímé náklady spojené s vrácením zboží.
Tyto náklady nese Zákazník rovněž v případě, jestliže zboží nemůže být
vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Zákazník bez
zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení
od smlouvy, zašle zboží zpět na kontaktní adresu Společnosti nebo předá
osobně na recepci centra. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud
Zákazník odešle Společnosti zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Reklamace
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem
internetového obchodu (e-shopu) Společnosti a právním řádem platným v
ČR. Reklamační řád internetového obchodu (e-shopu) Společnosti je
nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek. Ostatní ustanovení
Společnost si neúčtuje žádný poplatek za použití prostředků komunikace
na dálku. Ceny uváděné u jednotlivých druhů zboží/služeb jsou platné k
okamžiku odeslání objednávky Zákazníkem Společnosti. Společnost má právo
na odstoupení od smlouvy v případě vyprodání či nedostupnosti
objednaného zboží. V případě, že předmětné zboží již Zákazník uhradil,
bude mu kupní cena vč. DPH vrácena převodem na účet, ze kterého bylo
zboží uhrazeno. Odesláním elektronické objednávky Zákazník bez výhrad
akceptuje veškerá ustanovení Obchodních podmínek ve znění platném v den
odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu
objednaného zboží (včetně DPH, přepravného či poštovného), uvedenou v
katalogu internetového obchodu (e-shopu) Společnosti.
VII. Ochrana osobních dat
Zákazník poskytuje dobrovolně Společnosti své osobní údaje, a to za
účelem uzavírání smluv se Společností. Zákazník souhlasí, aby Společnost
tyto údaje v rámci svých činností, zejména marketingových, zpracovávala,
tj. shromažďovala, ukládala na nosiče dat, upravovala, vyhledávala v
nich, uschovávala, třídila, kombinovala, používala a likvidovala v
souladu se zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném
znění. Společnost je oprávněn tak činit po dobu neurčitou. Tento souhlas
může Zákazník kdykoli odvolat. Zákazník má i nadále právo k přístupu ke
všem údajům o své osobě, právo na jejich opravu a další práva stanovená
v § 21 zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění,
o čemž byl Společností informován. Informace o těchto údajích poskytne
Společnost Zákazníkovi kdykoli na základě písemné žádosti. Osobní data
(jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, bankovní spojení, popř. IČ,
DIČ, atd.), která jsou součástí objednávky nebo byla Společnosti sdělena
během registrace Zákazníka, jsou Společností považována za diskrétní a
jsou chráněna proti zneužití. Společnost údaje o Zákazníkovi zásadně
nesděluje třetím osobám, kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení
objednávky (banky, balíková přeprava apod.), a to pouze v nutném
rozsahu. Účastí na sportovní akci, lekci či kurzu Společnosti souhlasí
Zákazník s tím, že budou pořizovány zvukové či obrazové záznamy z této
akce, které mohou zachycovat také daného Zákazníka. Takovéto záznamy
mohou být rozmnožovány a rozšiřovány obvyklým způsobem, a to za účelem
propagace kulturních, sportovních či obdobných služeb Společnosti.
Zákazník může svůj souhlas s pořizováním zvukových či obrazových záznamů
své osoby kdykoli odvolat, a to výslovným úkonem učiněným vůči
Společnosti. VIII. Závěrečná ustanovení
Tyto Obchodní podmínky Společnosti jsou účinné od 10.1.2024 a jsou k
dispozici na recepci v centru a na internetových stránkách Společnosti.
Openplace s.r.o.